Splátky COFIDIS
info: https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/

Splátky HOME CREDIT
info: www.homecredit.cz/vop

Splátky CETELEM

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Splátky ESSOX

Platba zboží na e-shopu úvěrem od ESSOXu
· Zákazník vloží nakupované zboží do košíku
· Způsob úhrady objednávky zvolí pomocí splátek ESSOX
· Dokončí objednávku na e-shopu
· Je přesměrován na on-line žádost o úvěr na stránky ESSOX
· Vyplní žádost o úvěr a tu odešle
· Dojde ke schválení žádosti o úvěr
· Zákazník si zvolí způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy)
· Dojde ke kontrole smlouvy a proplacení financování
· Prodejce odesílá zboží zákazníkovi


Porovnání postupu při uzavření smlouvy podepsaném SMS podpisem a podepsané vlastnoručním
podpisem tištěné smlouvy


Smlouva se SMS podpisem

1. Nákup zboží na e-shopu

2. Sepsání online žádosti

3. Schválení žádosti

4. Nahrání dokladů a online podpis smlouvy

(SMS)

5. Kontrola smlouvy a proplacení financování

6. Odeslání zboží zákazníkovi

Papírová smlouva s vlastnoručním podpisem

1. Nákup zboží na e-shopu

2. Sepsání online žádosti

3. Schválení žádosti

4. Kurýr kontaktuje klienta a domlouvá si s ním
schůzku, při které dochází k podpisu smlouvy

5. Kurýr doručuje podepsanou smluvní
dokumentaci do ESSOXu

6. Kontrola smlouvy a proplacení financování

7. Odeslání zboží zákazníkovi


Výhody SMS podpisu
· Zákazník si vše vyřídí z pohodlí domova
· Podepsaní smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
· Zákazník nemusí nic tisknout
· Jednoduché vyřízení
· Úspora času, rychlost vyřízení v rámci hodin
· Šetrnější k životnímu prostředí
· Žádné zbytečné zatěžování administrativou prodejce


Jednotlivé kroky žádosti a význam notifikačních emailů ESSOX:
1. Klient vytvoří objednávku na splátky a je přesměrován na online žádost
2. Klient žádost vyplní a odešle – odchází Vám email s informací, že žádost je vyplněna. Pokud Vám tento email
nepřijde do 2 hodin po uzavření objednávky, pak se něco nepovedlo a je vhodné kontaktovat klienta a zjistit co je
příčinou (klient si nákup rozmyslel, nedošlo k přesměrování na žádost ….)
3. Žádost je schválena nebo zamítnutaodchází Vám email s výsledkem posouzení. Buď okamžitě po odeslání
žádosti – vyřízení automatem nebo v následující pracovní den po přijetí žádosti – pokud Vám takový email nepřijde
do 2 pracovních dnů po přijetí žádosti, pak kontaktujte ESSOX
4. V případě schválení naleznete v emailu s výsledkem informaci, jaký způsob podpisu klient zvolil. Následně
Vám odchází poslední email o úspěšné kontrole smlouvy, kde jsou údaje o zákazníkovi, kdy objednávku provedl, výši
přímé platby (tuto platbu hradí klient pří prodejci), výši úvěru (tuto platbu hradí prodejci ESSOX na základě úvěrové
smlouvy) a variabilní symbol, pod kterým bude prodejci částka uhrazena. – Pokud takový email neobdržíte u SMS
podepisované smlouvy přibližně do 3 pracovních dnů a u papírové smlouvy přibližně do 10 pracovních dnů po
schválení úvěru, opět kontaktujte ESSOX, který Vám sdělí aktuální stav (možná reklamace smlouvy apod.)


Informace o úspěšné kontrole smlouvy jde emailem nebo je možné ji zakomponovat jako zpětné dotazování (nová
implementace e-shopové splátkové platební brány s rozšířenými nepovinnými funkcemi). Pokud potřebujete nějaké
informace o stavu nějaké žádosti nebo smlouvy, pak je vždy možné se dotázat na ESSOXu, ideálně na emailu
zakaznickyservis@essox.cz, který máte uveden v každém notifikačním emailu z ESSOXu.